Eminekaranelisa estetik dikiş oluyor benimki de öyleydi, tam bitiş yerinde bir ip ucu kaldı düşmedi, çamaşıra da deyip duruyordu, sonra doktora mesaj attım makasla keseyim mi sordum hiç elleme kendi kendine düşer dedi, bir müddet sonra düştü zaten, gene de sorma imkanınız varsa sorun