Kızlar bebeğim 7 aylık kız bebek. Diş çıkarıyor ve ateşleniyor dün akşam acile gittik kan tahlili almışlardı kan tahlili temiz dişten ateşleniyor dedi doktor. Neyse ben bugün e nabızdan sonuçlarına bi bakayım dedim ASTsi yani karaciğer enzimi 49 gelmiş biraz yüksek bebeklerde normal midir bilgisi olan yazabilir mi telaşlandım biraz bilmediğim için 🥺