Merhabalar, doğum yapalı 4 ay oldu fakat sezaryen dikiş yerim hala kızarık. Doğumdan beri lamiderm krem kullanıyorum ama sanki hiç iyileşmedi gibi. Daha vakti var mı? Yoksa şimdiye kadar iyileşmesi mi gerekirdi? Bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim