gibicibicis parla19 ek gıda hareketlenme dönme diş çıkarma ayağa kalkma yürümeye çalışma konuşma 2 yaş sendromu tuvalete alışma 3 yaşa kadar her şey oluyor gerisi küçük ergenle uğraşma 😅
kolonyalimendil parla19 yaaa bebeğime bin kere maşallah 3,5 aya kadar normal geldik 10 gün sonra 4 aylık olacak şu 4. Ay atağı ve diş beni çok korkutuyor 😂
elizabeth parla19 her dönemin kendine göre bir zorluğu var. Bitmek bilmeyen bir sabır ve sürekli değişen bir döngü 🙊😀
Ucansupurge parla19 Ek gıda, diş,8ay atağı,1 yaş sendromu, diş,18ay uyku gerilemesi, diş, 2 yaş sendromu böyle gidiyor😂😂😂
GSevilay65 Allah kolaylık versin biz hepsini yaşadık şimdi 2 yaş sendromu erken mi başladı bizde kafayı yicem 14 aylık vurmaya başladı sinirlenmeler inatlar yemek yememe pof pof bide isal olduk kusma da var of of kafayı yicem az kaldı