Gltnesi Hanımlar ilk defa a101 in köfte harcını aldım köfteye katicam da paketin üstünde iki kullanımlık yazıyor bende 300 gram köfteye kullanacağım da ne kadar kullanmalıyım sizce daha önce kullanan deneyen varmı bu harç dışında içine başka neler koyuyorsunuz üstünde sadece yumurta ve su kıyma ekleyin yazıyor
Ekvatoral Gltnesi ben knor değil de başka kullanmıştım daha kötü olmuştu. Ben kıyma köfteye artık tuz dışında hiç bir şey atmıyorum. Damak tadımıza çok daha uydu
Ekvatoral Gltnesi biz en çok sadece tuz halini sevdik. Hatta sarımsakts koymam yumurtada. Çoğu Zaman galeta unuda. Misafire yapacaksam azar azar kimyon, kırmızı biber, kara biber, pul biber koyuyorum. Kimyon çok çok az.