Merhaba Samsunlu anneler, bebeğim 4.5 aylık ve doğduğundan beri Erdal Beye götürüyorum. Patolojik anlamda iyi bir doktor olduğunu söylüyorlar fakat ben aylık kontrollerine gidiyorum. Gittiğimde boy kilo baş ölçüyor ve ciğerlerini dinleyip şu tarihte gel diyor. Benim istediğim bebeğimin ayına göre gelişimini incelemesi, reflekslerine hareketlerine ayına göre edindiği kazanımlarına bakması gelişimini takip etmesi. Serdar Beyin bu konuda daha ilgli olduğunu duydum. Giden anneler var mı, aylık kontrollerinde neler yapıyor cevaplarsanız çok sevinirim 🌺