kolonyalimendil Oğlum on gün sonra 4 aylık olacak sleepy kullanıyoruz baştan beri 8 kilo 5 numaraya geçtik kenarları sıktığı için biraz büyük oluyor doğal olarak fiyatı uygun kalıbı geniş sızdırma yapmayan bi bez önerebilir misiniz
GBK kolonyalimendil ben goo.n ve paddlers markalarını kullanıyorum. bilinen markaların hepsinden daha iyiler
SCerenY kolonyalimendil sleepy ecologic normallerine göre daha gebiş kalıp gibi geldi bana. Sadece migroslarda satılıyor fiyatı da 118liraydı en son
kolonyalimendil Saafie bakayım bugün buna bulabilirim inşallah 5 numara çok kaba duruyor popişinde ya🙈
GBK kolonyalimendil benim kızım 7.5 kilo 4 numara kullanıyoruz. 8 kiloya 5 çok büyük değildir ama ya 😄
kolonyalimendil GBK ya komik duruyor bez doluymuş gibi oluyor sanki🙈 4 de oluyor ama kenarları sıkıyor 😂
kolonyalimendil SCerenY ben natural kullanıyorum diğerlerine bakmadım açıkçası belki diğer çeşitleri geniştir
GBK kolonyalimendil o zaman dediğim markalara bakın 😊 migrosta minies var bayağı ucuz ve ince kaba durmaz yani
SCerenY kolonyalimendil ben normalde ecologic kullanıyorum bulamadığım için natural aldım dün baya küçük geldi bez diğerine göre. Bir de ecologicin emişi çok daha iyi bu hemen taşırıyor 😕
kolonyalimendil Saafie işte çok acayip oluyor 3,5 aylık bebek 5 numara oluyor 😂 o yüzden bez değiştirmeye karar verdim
kolonyalimendil Mdorukkk aslında yoğun bakımda yatarken orda Baby turco kullanmışlardı bende bi paket almıştım ama eşim pişik olur değiştirmeyelim diye tekrar sleepy e döndü 😂 o benden evhamlı
kolonyalimendil SCerenY sızma çok nadir yaşadık ama kalıbı cidden darmış yani yakında numara kalmayacak bize göre 🙈
canparelerim SCerenY naturel kadar kötü bir bez yok acayip çiş çıkarıyor. Naturel almak kullanmak pişmanlıktır.
SCerenY canparelerim bence de ilk defa aldım ve hiç beğenmedim. Ecologic çok güzel ona kandım biraz sanırım
canparelerim kolonyalimendil can bebede geniş kalıplı temiz içerikli güzel ve uygun fiyatlı bence. Tabi Prima premium carın üstüne bez tanımıyorum ama çok pahalı, canbebede onu aratmıyor bence benzer ve primadan daha temiz içerikliymiş.
canparelerim kolonyalimendil eskiyi bilmiyorum da şimdi hiç şikayetçi olanı görmedim kimde duyduysam çok memnun. Ama bebeğe göre de değişiyor mesela herkes Molfixi çok beğeniyor ama ben hiç beğenmedim benim çocuğuma hiç gitmedi iyi gelmedi. Deneyerek en iyi geleni bulmaya çalışıyoruz işte yavrularımıza🌸