ilayyyr SCerenY bebeğim huzursuz gibi hissediyorum. Sanki hazmedemiyormuş gibi kabızlığı da yok ama bazen az yapıyor ondan kaynaklı olabilir mi
SCerenY ilayyyr yok kabız olduğunda baya 6-7 gün falan çıkmıyor hatta bebiş ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor ama çıkan bir şey olmuyor. Aşırı probleminiz yoksa bence değiştirmeyin mamanızı çünkü bazıları gerçekten çok büyük sorunlar çıkarabiliyor 😕