OzlemAlisa Kizlar bebegim 2 ay 21 gunluk. Pek gaz sıkıntımız olmadi. Ara sıra gaz birikmesi sebebiyle nadiren sancısı olmuştu. Simdi gece 2 veya 3 kez emiyor, 20 dk emse yarim saat gaz cikarmakla uğraşıyorum ona ragmen cikarmiyor uyuyor kaliyor. Kusar diye korkuyorum yada bi sonraki emmesine rahatsiz olur diyorum ama uğraşlar çare olmuyor 🤷♀️ en son yatiriyorum. Bi sonraki emme de sıkıntı olmuyor. Sabah uyandığında üzerini degistirirken rahatca ağzından gazını çıkarıp arkasina kakasini yapiyor. Rahat gorunuyor yani. Sizce daha fazla ugrasmalimiyim.gazini cikarmasi icin?? Gündüzde emdikten sonra memeden ceker cekmez rahatca çıkarıyor 🧿
Haribo42 OzlemAlisa maşallah valla bu performans oğlumdada olsa keşke bu gece oturup ağladım hüngür hüngür :(
Omerligunler OzlemAlisa benim oğlum 3 aylık ben hiç gaz çıkarmak için uğraşmadık hele gece emzirdim sonra biraz dik tuttum sırtına pat pat vuruyorum bakıyorum cikariyo koyuyorum yatağına ki kusan bir bebek sürekli bakıyorum ama o dalınca emin olunca uyuyorum yoksa uykusu açılır gündüz de yine emme sonrası dik tutuyorum çıkarırsa çıkarıyor gaz sıkıntısı olmadığı için kasmıyorum hiç öyle illa çıkarsin diye
Gulfem_1605 OzlemAlisa canim benim kizim simdi 5 aylik bizded3 öyleydi hic gaz sikintimiz olmadi sükür doktorum yarim saat bir saat ugrasma gaz cikarmak icin 15 dakka dik bir sekilde tut sonra yatir dedi hep öyle yaptim
OzlemAlisa Haribo42 bide ben ilk doğduğu günden beri kimyon, rezene, anason iciyorum sabah aksam, birde d3 damla olarak da bibac kullaniyorum icerigi probiyotik destekli. Bagirsaklarina cok iyi geldigine inanıyorum. Belki ondandir bu rahatligi
Eymn1207 Bebegim kolik o kadar cok gazı varki 3 ay boyunca neler çektim buna ragmen gece gazını hiç çıkarmadım cunku gece gazını çıkaracaz derken uykusunu dagıtıyoruz sabah kalktığında bir masaj yapıyordum hepsini çıkarıyordu