RedFlower_ kelin ilacı olsa kendi başına sürer hesabı. Aynısının kız versiyonu da bende var 😮💨. Aşırı derecede inat , bağırıyor , ağlıyor , istediği olmayınca oyuncaklarını atıyor, beraber oynamaya çalışıyorum maalesef onu da yapamıyoruz . Herşeyden çabuk sıkılıyor. Havalar malum hava güzel olduğunda çıkarıyorum ara ara imkanım olduğu müddetçe oyun evine götürüyorum orda çok mutlu oluyor. Yemesi sıkıntı uyuması sıkıntı . Bu dönemler elbet geçecek ama bizler strese giriyoruz sadece biraz daha sabır 🌺