Merhaba arkadaşlar. Oğlum 4 ay 19 günlük. 2 hafta öncesine kadar da gece çok çiş yapar hatta sızdırırdı.. geçen hafta çok az yaptığını hatta bir gün gece hiç yapmadığını gördüm. Altını bir gün olmasa da diğer gün muhakkak kirlertir. Gün içerisinde değiştirdiğimiz Çişli bez sayısı 4-5 oluyor. Normal midir? Bebek doymuyor mu artık diye endişelenmeye başladım. Oğlumun kilosu da gayet güzel aslında. Sadece bez sayısı kafamı karıştırdı.