gocebebirbayan Elizabet26 4,5 aylıkken alıştırdı annem , aksi halde hep meme de kalmak istiyordu uyumasa bile sürekli meme de durmak istiyordu. Avent i aldı hemen. Halam da 6 aylıkken alıştırmış emziğe torununu
cicekkizlarimbalkizlarim Elizabet26 benim deli kiz 5 ay ne yaptıysam ne denediysem almamıştı. 6.ayina girdi öylesine denedim tuttu 😂 şimdi emzikle uykusu biraz daha fazla oluyor ve uyanınca ağlamıyor 🧿😊 Philips Avent karanlıkta parlayan modelden kullanıyor
Eda1414 Elizabet26 benim kızım 10 aylıkken emzik emmeye başladı oyuncak kutusunda emzik oluyordu şakasından verdim her gün bir kaç kes emip bıraktı sonra kendi isteğiyle emmeye başladı
Demet35 Elizabet26 oğlum 5 ay 17 günlük yaklaşık 20 gündür tutuyor. Başlarda ne yaptıysam tutmadı vazgeçmiştim öyle denemek için verdik şimdi tutuyor
Durunun_annesii0 Negis_15 ben onu çok aradım bulamadım maalesef eczaneler hep aktarlarda bulursunuz dedi oraya bakmadık artık vazgeçtik hala da tutmadı 🤦♀️ ama amcamın torunu da tiryakla tuttu emziği komşunun torunu da
Negis_15 Eczanelerde satılır bebekler küçükken verilir aslında birsey sokarsa bebeği faydası olsun diye
Sgjldah Benim kızımda normal emzik kabul etmedi 20 günlük falandı sanırım Philips avent i kabul etti 😊
Umutebrar Bende vermek istiyorum benim bebeğim 2 aylık ilk başlarda veriyodum biraz emip bırakıyordu şimdi yine deniycem bakalım tutacakmı kızım hiç tutmamisti inşallah bu tutar
AliAreninAnnesi Elizabet26 Ben hastanede doğar doğmaz verdim ama sadece uyurken destek olması amacıyla hemen tuttu Philips aventi şu an 23 günlüğüz uykuya dalmadan önce veriyorum bir süre sonra zaten kendisi atıyor ağzından
Jadewinder Durunun_annesii0 merak edip baktım internette varmış. Örneğin trendyol linki: https://ty.gl/f56w16ruq0
emirinfarugun_annesi Günden itibaren alıştı fakat şimdi 9 aylık olucaz bırakamıyoruz hiç alışmaması biraz avantaj gibi😄
ipek_dfn22 Elizabet26 alınabilir benim 5. ayda tuttu sadece Philips marka başka tutmadı hiçbir şekilde.. ama memeden uzaklasti kızım etmeyi bıraktı
1ipeknisa Elizabet26 alismaz ve alıştırma bence tamam uyurken çok iyi oluyor olabilir ama emekleme sürecinde o emzik yerlere düşecek mikrop taşıyacak bıraktırmaya çalışmak cabası. Benim kızım 10 aylik 1 kere bile emzik almadı. Gece uykuları çok bölündü sürekli emzirdim isterdim ki emzik emsin. Ama şimdi düşününce iyiki de alismamis diyorum. Umarım tüm bebisler sağlıkla büyür ♥️
Mamaftma Bence bunca zamana almamış bundan sonra aldırma. Bıraktırmak işkence 5 aylığız bıraktırmaya çalışıyorum öyle zor çocuğa eziyet
Kbrbisi28 Emziginin arkasindan tıktık yapa yapa alistirdim bende 4 5 aylikken o zzamana kadar hc istemedi