gocebebirbayan Tatli_Bir_Anne_ bence tırnak makası daha pratik ama deneyen memnun kalan annelerimiz vardır belki. Üstte kalsın 😊
Uykusuzkoala Tatli_Bir_Anne_ ben beceriksizim belki bilemiyorum ama brn sevemedim cok hizli bikere ayar tuşu yok köselere giremiyorum, şekli yamuldu tirnaginin. Bazen hic gündüz derin uyumazsa iş görüyor ama uyuyosa makasi tercih ederim
SCerenY Tatli_Bir_Anne_ ben kesinlikle tavsiye ediyorum doğduğundan beri hiç makas kullanmadım çok hareketli bir çocuk zarar vermeden kısaltıyorum tırnaklarını
Peeri Tatli_Bir_Anne_ ben memnunum, çok çabuk uzuyor ve ellerini sürekli ağzına yüzüne götürüyor, tırnak makasıyla kessen de tırnaklar ince olduğu için o keskinliğin törpülenmesi gerekiyor. Canı da acımıyor kolaylık sağlıyor