masal_53 Merhabalar kızım 7 aylık sizler kaç uyku yapıonuz veya ne zaman 2 uykuya geçmeliyim? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız
Berilsmom13 masal_53 biz 8 aylık falandık 2 uykuya geçtik 11 ayın sonuna doğruda tek uykuya geçtik canım
Mehmetseliminannesiiii masal_53 8 aylıkken 2 uykuya geçtik 13 aylık şuan hala 2 uyku yapıyor oğlum ama 2.uyku yarım saat yada 40 dakika oluyor genelde
masal_53 Berilsmom13 öylede aşırı huysuzlanmazlarmı bende hafiften başladım ama durmuyor hem huysuzlanıyor hem aglıyor sonra emzirim diyorum belli geçer diye bi bakıyorum uyumus oluyor 😒
Pinar9 5.5 aylıkken 2 uykuya düştük . Bebeğim çok hareketli maşallah ondan diye düşünüyorum bilmem etkisi var mı ?🤔
masal_53 Pinar9 benimkide aşırı hareketliydi şimdide öyle 🤭 zor olcak ama bakalım bir şekilde geçmem lazım yoksa huni takıcam 😂😂
Mehmetseliminannesiiii masal_53 rica ederim hayırlı kandiller rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah 🤲🏻🥰
Pinar9 masal_53 eğer kısa uyuyorsa akşamüstü uykusuna zor geçiyor ya da hiç geçmiyorsa ve sabaha karşı uyanıyorsa kesin geçin. Benim öyleydi ve rahat ettim ya geçtiğimden beri iki uykuya
Elisa34 masal_53 sağol canım 😊tek uykuda bende yıpranmıyorum çocukta diğer türlü çok direniyo salla salla uyumuyordu şimdi kendi uyuyor yoruluyo çünkü daha mutluyuz böyle
masal_53 Pinar9 evet canım çok kısa uyuyor dediğin gibi gece de çok sık kalkıyor çok yoruldum artık cidden