Manolya77 çok hunharca ağlayarak sık sık uyanıyorsa eğer kan ilacı kullanıyorsanız onu gözlemleyin. Biz iki ay perişan olduk geceleri sürekli çığlık çığlığa ağlama uyanma sık sık. Kan ilacı bağırsak ağrısı yapıyormuş yan etkisi bu zaten bilinen. Kan ilacını kestim ve uykusu normale döndü şükür. Birdaha da kullanmadım tövbe ettim. Sabahları yumurta pekmez veriyorum ıspanak vs gıdalarla tamamlasın diyerek bıraktım ilacı doktor kullan mutlaka dediği halde.
El kadar bebelere sürekli aşı ilaç vs mahvediyolar sağlam bünyelerini de..