Girlss 4 ay 6 gunluk bebegim sabah 6 dan 14.00 a kadar 4 kere kaka yaptı . Sadece anne sütü alıyor normalde gün icinde bazen sabah ve aksam olmak üzere 2 kere yapıyordu acaba ishal mi ? Doktora gitmelimiyim ?
saclarinayildizdusmus Girlss yok ishal değildir bizimkide öyle bazen katı bazen sulu yapıyor hem ishal bile olsa zararlı degil ishal vucuddan bazı seyleri.yzaklastırypr anlamına geliyor senin sütünle alakalı olan bişey
saclarinayildizdusmus Girlss rahat ol canım sütümüzde bazen sulu olabiliyor bizim beslenmeyle alakalıdır 🌹🌹 aynışeyleri yaşıyoruz şunuda söylim biiüyük insan gibi kaka yapması 2 yaşını buluyor büyüdükçe kakasını değişiyor göreceksin