Selam kızlar bugün tam 10 aylık olduk, bebeğimin yeme düzenini bir türlü oturtamadım. Ve gün içinde de neler yaptığımız kurma karışık😪
Sizden ricam sabah kalkış saatiniz mama olarak kaç ml içeriğinden kahvaltı saati,öğle uykusu,ara öğünü tekrar maması uykusu gece ve akşam yani aşağı yukarı saatli ve ml mama şeklinde üşenmeden yazarsanız çok sevinirim,kafayı yemek üzereyim,mama israfından ek gıda yedi yemedi stresinden kurtulmak istiyorum😔
Her bebek farklıdır farkındayım ama neler yaptığınız belki bize görevde uygun olandır, şimdiden teşekkür ederim😍🥰💎