Emziriyorum yeni bir iki gündüd. ilk başta sütüm varken emmedi şimdi de sütüm çok az ama yeni yeni emzirmeye alıştırmaya çalışıyorum. Göğüslerim boş gibi bi şey yine de mamanın miktarını azaltayım dedim de işte doymuyor ağlıyor. Böyle de gazdan durmuyor napcağımı şaşırdım