Minigim38 sizinki daha kötüymüş Allah sabır versin bende uykusuz kalıp bideyprulunca sinirli oluyorum çok bu dönemde bebeğimlede yeteri kadar oynayamıyomuş ilgilenemiyomuş gibi hissediyorum çünkü sadece kucakta geziyor oyun halısında pusette vs hiçbiyerde durmuyo oturmayı sever oturmakta istemiyo. Çok yorucuymuş gerçekten bizdede 3 buçuk aylıkken başladı 4 ay 8 günlük olduk tam hala aynı biraz daha böyle giderse bi deri bi kemik kalıcam hepten zayıfladım😄