CananAtilla Kızlar slm.yeni doğum yaptım sayılır bir ay oldu.180 TL olan süt parasını aldım.ama bu 180 TL tek sefer için mi veriliyor.birde çocuk parası var 300 TL ilk çocuk için bunun başvurusu nereden yapılıyor.bu da mı tek sefere mahsus.?yada bunlar dışında bir yardım var mı benim bilmediğim
hunilimomm CananAtilla tek sefere mahsus sosyal güvenlik kurumuna başvuru yaoiyrlwunuz doğum belgesi sizin ve eşinizi kimliği ile 1 ay içinde ptt ye sizin asınıza yatıyor gidip alıyorsunuz
Deletedmom322 CananAtilla evet ikisi de tek seferlik. 300 TL için sosyal hizmetlere başvurdum ben, yatmış ama daha gidip alamadım pttden. 180 TL için siz nereye başvurunuz ben de onu almadım