Milena17 genetik olabiliyor diye okumuştum. Kendini yorma ve bu durumu kabullen. Sağlık olsun seni anlıyorum bebeğini iki yıl emzirmek istiyorsun anne sütü alsın istiyorsun fakat olmayınca da olmuyor yapacak bişey yok. Kafaya takınca bebeğine verimli şekilde bakmıyor insan. Rabbim sağlık versin gerisi önemli değil