Anneyim-a ilk günler ben de öyleydim. Evde sütyensiz gezerdim normalde o yüzden öyle devam edeyim dedim ama olmadı her yere süt aktı bulaştı. Bir de annemlerde kalıyordum zaten rahat edemedim. Rahat bol bir emzirme sütyeni aldım telsiz penye, onunla rahat ettim. Gündüz kalkan koyuyordum, gece uyurken de ped takıyordum ancak o şekilde rahat etmiştim. Bir de emzirirken diğer memeden akan sütü toplamak için mochi almıştım ben . Benim oğlum da zorla emerdi savaş verirdik resmen , sürekli meme reddi vardı sanki öyle emzirdim, sütüm tazyikli gelirdi tıkanırdı emmek istemezdi ağlardı ay çok zor zamanlardı gerçekten ama geçti ☺️ geçiyor yani ama ter konusunda bir önerim yok 🤷🏻♀️