Bebeğim ilk aylarda 1.2 kilo falan alıyordu 3. Aydan sonra 700 gram aldı doktor biraz az almış dedi ama artık çokta almaz eskisi gibi demişti. Bir sonraki ay daha iyi alır dedi kafam karıştı. Bu ay ilk iki hafta 600 gram aldı hızlı ve son iki haftadır kilo almıyor niye böyle çözemiyorum. Kısa kısa yatarak emiyor sadece ve aç mı tok mu anlamıyorum çok emmek istemiyor bu arada sadece anne sütü alıyor