melekbuse22 kızım ilk doğduğunda aldım gayet güzel kilo aldiriyordu severek de içiyordu arkadaşımın kuru inadı yüzünden Bebelac aldım kızım resmen eridi yanaklar gitti dün yine BebeVitaya geçtim daha da asla değiştirmem çocuğum mama yemiyo anne sütünü kabul etmiyor şahsen ben BebeVita yi tavsiye ederim ki ablam da kullandı o da çok memnundu