Cns15 filtre kahve çok seviyordum, hala seviyorum, sonra ilk önce Tchibo cafissimo makine aldım bayağı memnun kaldım o bozuldu, şimdi de nespresso nün makinesini kullanıyorum kahvesiz asla çok severim 🥰🔥 ama türk kahvesi bana göre değil espresso bazlı her kahveyi severim 🧑🎤☕