16 aylık oldu bugün.
Anne baba gel gitti koktu hav hav bir , gibi kelimeleri var.
Göz temasımız iyi, komut alıyor, oyuncaklarıyla fonksiyonuna uygun oynar..
Şu iki hareketi halen yapmıyor. Nadiren biz yaparken tekrarlamışlığı var o kadar. Canı isterse bir bir söyleyeceğim işaretini yapar. Çak yapar o kadar.
Aynı aralıklarda doğum yaptığım arkadaşım, sorun varmış gibi ima ediyor ve yoruldum artık. Her bebek yapmak zorunda mı? Sizin de geç yapan bebekleriniz var mı