Gunes10-01 Bebekac gold mama kullanıyorum kabızlık yapmadı ama gaz çok yapıyor bebeğim hem emzirme hem mama gidiyor bu mamalardan sizce hangisi
livanurvealpinannesi61 Gunes10-01 en iyisi evolvia. Bize doktor öyle demişti. Sma nın tadı kokusu çok ağır ya.
Miraynannesi Gunes10-01 bende Bebelac cold kullanıyordum gaz yaptı evolvia nutriplus kullanıyorum gazı hiç olmadı bebegimin
Gunes10-01 ElizMommm bakalım biz de evolvia aldık bugün umarım işe yarar anne sütü de alıyor bebelacta çocuk mosmor oluyordu gazdan
zehraaktas Gunes10-01 sma doyurmuyor bence evolvianın da alerji mamasını kullanıyoruz en iyisi buymuş doktor öyle söyledi
yorgunanne123 @Gunes10-01 benim bebişim okdr gazlı ve kabizdı ki ne ama ne hipp iyi gelmedi tek iyi gelen mama evolvia oldu hala severek kullaniyoruz