Mothercrn 28 yaşındayım şu an bir vitamin kullanmıyorum, üst katımda kayınvalidem oturuyor orda yiyip içiyoruz gün içinde sadece yemek yapmıyorum kayınvalidem yaptığı için, onun dışında oğlumun yemekleri 3 ana 1 ara şeklinde hep kendim hazırlarım, evimin işi, oğlumu dışarı çıkartmak, oyun oynamak, banyosu vs hepsini kendim yapıyorum. Ama sizde ev işlerine de fazla yoğunluk veriyorsanız bu yüzden ekstra yoruluyorsaniz bence o konuyu biraz salın derim, çünkü her gün süpürdükçe daha çok kirleniyor, her gün toz aldıkça daha çok tozlanıyor ev işi nankör dedikleri bu işte 😌