Merhaba kızlar. Bebeğimin 10 gündür yüzü çok kızarıktı ve kupkuruydu. Bugün doktora götürdük bebek egzaması dedi. Depremden ötürü farklı bi şehire geldik şampuanı deterjanı farklı alıp kullanmıştık onlar tetiklemiş doktor dalin asla kullanmıcaksın dedi. Normalde evde mustela kullanıyordum. Var mı başına gelen neler yaptınız nasıl geçti önerilerinize ihtiyacım var 🙏