Gamzemmak Kızlar ben çok çektim ama artık sorunumuz kalmadı. Bi gün tane kimyonum kalmamıştı evde bnde toz kimyonu demlendirdim sonra baktım pat pat kızım gazını çıkartıyor Günde 3 kupa toz kimyonu sıcak suyla demleyip ılımasını bekliyorm sonra içiyorum 20 dk sürmüyor gazini kendi çıkarıyor kızım 2 buçuk aylık . Ben içiyorum kızıma vermiyorum sizde vermeyin toz kimyon olduğu için boğazına tozu yapışır
Haribo42 Gamzemmak benim çocuğum da bu üç gündür deli divane gaz sancısı çekiyor çok yapmak istiyorum denedim birkaç kere kimyonu ama cidden midem kaldırmıyor direk öğrmeye başlıyorum acaba içine atabileceğim tadını güzelleştirecek bir şey var mı
Miracege23 Gamzemmak yaa canm toz kimyonu nasıl demliyorsun benim kızımda 1aylik da Ersen’e içiyorum gaz damlasi veriyorum gazını çıkartıyor ama sürekli ayaklarını karnına cekiyo Gazi var demekki diyoruz bide onu deneyim
Hgztp Gamzemmak toz kimyonu demleme usulü bende yaptım içtim ama günde yarim çay bardağı kadar içtim acaba o yüzden mi çok faydasını görmedim? Bir de tadı kötü diye içine biraz şeker atmıştım ondan da olabilir mi ki?
sabirsizbebek15 Gamzemmak İbrahim saraçoplunun kürü var zaten bu şekilde cezvede bir taşım kaynatığ tülbentls süzüyorum bebeğiöe de veriyorum ben
Piremsesannesii Gamzemmak ölçü olarak mı 3 kupa kimyon kaynattınız ? Tam olarak suyu ne kadar koydunuz ?
annesininaslani Evet tam ölçü verilmemiş ama benim aklıma şu geldi bende humananın kimyonlu rezenesini içiyorum kimyonlu biraz daha artırmak içim içine bi çay kaşığından biraz daha az kimyon atıp içebilirim hem böylece kimyonun tadı çok gelmez
Kivicit Ben de tam tersi oluyor çocukta da öyle 3 aylık gaz sıkışması oldu 2 3 gündür ... 3 gün önce falan demleyip içmiştim rezenenin içinde