melekbuse22 Kızlar bugün 6 ay 2 günlük mamamız azaldı ve 2 ye geçme zamanım geldi mi?? Yoksa 7. Aya girene kadar 1 numara mı kullanmalıyım?
ruveydaensar melekbuse22 6.ayı doldurduktan sonra 2 numaraya geçiliyor. Bir ay daha kullanın 1numarayi
ankakusu5058 ruveydaensar 6 ay 2 günlük diyor 6 ayı doldurmuş 7. Aydan 2 gün almış bu durumda melekbuse22 2 numara mamaya geçiş yapabilirsiniz
ruveydaensar ankakusu5058 hakkaten ben niye öyle öyle bı şey dedim 🥲🙈 zaten 7.aya girmis oluyor bu durumda 🤭 soryy🙏🏻
ankakusu5058 ruveydaensar 😁 olur oyle bebeler akıl koymuyor bazen. arkadaşım 3,5 aylık bebeğine 5 aylık çekimi yapmıştı 😁
ruveydaensar ankakusu5058 ahahaa😅 cidden kafa uçmuş neyse ki duzelttiniz . Yanlış bilgi vermiş olacaktım. 🥲