minel_gms al benim kızımdan da o kadar 😄 iki buçuk yaşında hâlâ saçımı tutmadan neredeyse hiç uyuyamıyor. Kucağıma aldığımda eli ilk önce saçıma gidiyor. Arkadaşlarımın evlerinde bir odaya geçip başımı açıp uyutmak zorunda kalmışlığım var 😂 kendini sakinleştirmeyi saçımla özdeşleştirdiğini düşünüyorum. Ama bunun çok güzel bir artısı var. Canı acıdığında, korktuğunda, gerildiğinde sadece kucağıma gelip saçımı tutması sakinleşmesi için yeterli oluyor 🥰