Guner0303 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık oldu fakat benim göğüs yaram bir türlü geçmedi madecassol, lansinoh, zeytinyağı, kantaron yağı hepsini kullandım. Gümüş kapakta kullandım maalesef geçmedi. Sizler ne kullandınız?
Merveliz957 Guner0303 valahhi aynı dert bende de var tam geçti gibi oluyor tekrar başlıyor açık yaraya madecassol surulmez demişlerdi bana da vermişti doktor. Fito krem de verdiler canim genel cerrah verdi onu da. Garmestan de göğüs ucu için çok iyi dediler onu da kullandım ama inatla geçmiyor tekrar tekrar yeniliyor. Benim dedigim kremleri de bir dene istersen belki sende faydasi olur. Kesin bir çözüm bulursan mutlaka yazz
12345678990 Guner0303 göz melhemi denemenizi tavsiye ederim benimde yara olmuştu göz melhemi sayasinde geçti
Deletedmom_75 Guner0303 Maalesef bende bir ay sürmüştü inanın doğumdan daha zor gelmişti benimde denemediğim şey kalmamıştı. Benim meme ucum yoktu sizin nasil bilmiyorumda göğüs yarasi yanlış emzirme tekniğinden oluyor maalesef
Merveliz957 Guner0303 emzirdikten sonra batma ve yanma oluyor dün butun gece ağladım kiz uyudu ben uykusuz güne devam ağrı olmasa da uykusuz kalsam 🤲
Ozlem2904 Guner0303 aktardan almistik biz hemen evin altinda diye doğumdan 2gun sonra. Incia diye yaziyor yeşil yazı ile
Merveliz957 Deletedmom_75 evet biliyorum kendim ebeyim şahsen doğru emzirdigimi düşünüyorum bu arada benimde meme ucum yok silikon uç ile emiyor ama hala aynıyız :(
Deletedmom_75 Merveliz957 Silikon uç çünkü yarayi daha da alevlendiriyor benxe bir süre kullandimda sağlıklıda değil zaten. Rabbim şifa versin çok zor bi durum
Mtlbbk Merveliz957 mrb bende ebeyim ve derdime care bulamamistim bebegim 4 bucuk aylik oldu silikon ucu degistirin isterseniz öncelikle cünkü gögus ucu büyüklugune gore silikonlar mevcut mesela ben ilk basta wee ninkini kullandim ve o cok kücuk ve dardi malesf gogus ucum yara oldu sonra doktora gittim ve fito krem verdi ama mutlaka her emzirme öncesi ve sonrasinda gogus ucumu yikamamami ya da nemli bir pamukla silmemi söyledi ve gercektwn ben o kremden sonra rahatladim.birde silikonu baska bir markaya gecin mesela ben baby mom dan cok memnun kaldim onun agiz kismi daha genis.
canparelerim Guner0303 tahin alın tahinin içinde ayrılan yağı sürün, birde az bi suya ayva çekirdeği koyup bekletiliyor jel gibi oluyor 1gün falan bekletseniz kıvam alıyor hemen, onu sürünce de iyi oluyor, geçmiş olsun deneyin inşallah işe yarar🙏🌸