Hanımlar öyle çok koca kadın laflarına inanan biri değilim geçen hafta misafirliğe gittiğimiz abla çocuğun cinsiyeti farklı olsun istiyorsanız yatağın şeklini değiştirin demişti gülüp geçtim bugünde çıktığım evde ki kiracımız hamileymiş kızı olucakmış bende o evde hamile kalmıştım yatağın şekli aynıdır çünkü başka koycak yer yok ve benimde kızım var ve vee ve karşı komşum 3. Ye hamile 2 oğlu vardı 3 numarada oğlan evlendiğinden beri aynı evde bugün oturunca aklıma geldi diğer iki Arkadaşıma da anlattım onlarında iki kız iki oğlu var onayladılar yatağın aynı yönde olup hamile kaldıklarını acaba mı dedim aklıma geldi sizinlede paylaşmak istedim 🤣