Minigim38 Kızlar 5 çeşit emzik denedim hiç birini tutmadı bugün bakkal emzigi aldim kaynattım ağzına verdim emdi cuk cuk çok sevindim 4 aylik bebeğim bu arada bide ne fark edeyim emzik 6-18 aymış tam tuttu diye sevindim sizce bisey olur mu 🤦♀️🤦♀️
Olimbonii Minigim38 damak yapısını bozar dite biliyorum 6.aya kadar 0-6 kullanmasi gerekir ondan sonra 6-18 ay
MevaninMelegi Minigim38 hiç zorlamayın bence emzik emmek zorumda değillerki kızım 2 yaşında ve bıraktıramıyorum keşke hiç vermeseydim diyorum 🤦♀️ ikinci kızıma bi kaç kere vermeye çalıştım almadı 8 aylık oldu bile
AliBarlas Minigim38 uzun süreli emmemiş hiç bişey olmaz içinzi ferah tutun benim de 2.5 aylık oğlum var dört çeşit emzik denedik en son Philips avent aldık tuttu🥴Emziğin zararlı olduğu söylenir hep ama zararından çok faydası var Instagram Habibehemsire var ondan ve YouTube da osman gönülal diye bı doktor var onlardan da dinleyebilirsiniz içerikleri güzel bilgilendirici 👍
saribezlianne Minigim38 bende sizin gibi yaptım. 3.5 ay emdi o emziği. Daha sonra onunla birlikte bıraktı emziği de
Minigim38 MevaninMelegi ya memeyi emzik yerine koydu 2 3 gündurde kucağımda göğsümü vermeden uyutmaya çalışıyorum bu seferde baş parmağını emerek uyuyor alışkanlık yaparsa diye emzik vermeye çalışıyorum
Minigim38 AliBarlas aventin 2 çeşidini aldım onuda tutmadi🤦♀️emzik emsin istiyorum ama artık pes ediyorum tutmuyor naptiysam
AliBarlas Minigim38 abooo aventi de tutmadiysa neyi tutar bilemedim 😁ama insaAllah birini tutar hem size kolaylık olur hem bebek rahatlar hem de uyurken emmesi bile sağlıklı ani bebek ölümü riskini azaltıyormuş
Minigim38 AliBarlas bibs, nuk, 2 avent, eczaneden aldım damakli, hiçbirini tutmadi verdiğim an kusuyor. Bi bunu tutmuştu onuda geri bıraktı 🤦♀️artık pes ediyorum
Mariirma Minigim38 aynı biz. Burda tiryak diye bişey varmıs som çare onu alıp birde onunla deneyeceğim