Merhaba menenjit aşını dün yaptırdım. Benim sağlık ocağım yapmadı . Burada yapılmıyor dedi . Kendi çocuk doktorumun olduğu devlet hastanesi acili de yapmadı . ÖZele git yaptır diyorlar. En son çare Kartal Lütfi kırdal çocuk hastanesine gittim orda yaptılar . Eğer İstanbul Anadolu yakasında iseniz orada yapıyorlar . Bacağından yaptı diğer 2 ay aşıları gibi anlamıyorum sağlık ocağı diğer aşıları yapıyor ama bunu neden yapmıyor . Riskli bir aşı sanırım sorumluluk almak istemiyorlar