Ya bişey söylemek istiyorum neden böyle çaylara güveniyorsunuzki bakıyorum herkes çay alıyor felan yanlış anlamayın beni ama neden onları almak yerine diyetisyene gitmiyorsunuz hem sağlıklı beslenmiş oluyorsunuz hemde bu beslenme yaşam biçimine dönüşüyor hem sağlıklı o çaylar ne kadar sağlıklı beslenmesiniz değiştirmeden gerçekten işe yararmı bilemiyorum ben diyetisyenle 3 ayda 20 kg verdim