Mama sandalyesine koyuyorum ağlıyor, salıncağa koyuyorum ağlıyor, kucağımda gezdiriyorum ağlıyor. Ama öyle ağlama değil yalandan ağlama gibi. Kahvaltısını hiç güzel yaptıramıyorum. Yemek istemiyor yine ağlıyor. Bide mama-meme-baba demeyi öğrendi. Ağlarken mamama diyip duruyor çok komik 😂 sizin bebişler de böyle mi? Düzgünce bir vakit geçiremiyoruz kaç gündür. Atak mı vardı?