ikicocukcokcocuk Doğumdan sonra nasır çıktı bi kurtulamıyorum bu illetten topuk taşıyla ovalıyorum krem sürğyorum geçmiyor birde tam ayak üstü bileğimin altında çok rahatsız ediyor çözüm bulan var mı
ikicocukcokcocuk Namkol Deneyeceğim teşekkür ederim nasır çıktı ve sıçrıyor yan tarafa sol ayak üstünde 2tane var sağda 1tane ve etrafı koyu kahve orta nasıır inşallah çözüm olur sizinde öyle miydi normal topuk nasırlı gibi değil bu ya
ikicocukcokcocuk milla Tırnak makasıyla kestim bende ama çözüm olmadı törpüledim yine yok vazelin yumuşatıyor biraz
Namkol ikicocukcokcocuk Yani ne demek istediğinizi tam anlayamadım. Benim ayağımda ve baş parmağımda nasır vardı. Resmen dilim dilim oluyordu. Bu şekilde geçirdim.
begonvilkokusu ikicocukcokcocuk aynısı bendede doğumdan sonra cıktı ne yaptıysam geçmedi renginden dolayı cok kötü gözüküyor yaz gelsin istemiyorum resmen
ikicocukcokcocuk begonvilkokusu Bende babet çorap giymeyi çok severim 1senedir giyemiyorum utanıyorum kötü gözüküyor
Namkol begonvilkokusu koyu renk için birşey diyemem ama fiyatı uygun ayak bakımı için alıp denenebilir. Çok güzel bir ürün bir şans verin