Bebeğim 5 aylık olacak. Park beşiğimiz var pamuk yatak almıştık 5 cm falan kalınlığı. Ama çok yumuşak içine gömülüyor kilo aldıkça. Sanırım kendide uyuyamıyor uyku kalitesi düşüyo gün geçtikçe. Nasıl bir yatak almalıyım, yaylı iyi değil diyorlar bu dönemde, sünger bakıyorum 15 cm düşünüyorum yükseklik. Dns değeri kaç olmalı bunu anlamıyorum pek, yada önereceğiniz bir yatak vs var mı? Öyle yataş vs pahalı demiyorum çünkü dediğim gibi beşikten normal yatağa geçicez sonuçta uzun süre yatmıcak. 500 tl civarı 15 cm 22 dns yarı ortopedik yatak gördüm Trendyol da Yumurcak Yatak diye bir üretici satıcı var. 70*110 yatak ölçüm. Neyse tecrübeli anneler el atınnn lütfeeeen bugün sipariş vericem inşallahhhhh