Tesmert
İlki 13 sene önce genel anestezi kendi isteğim dogrultusunda oldu
Ufagı 22 aylık spinal anestezi oldum
Şimdi 6 aylık tekrar gebeyim
Olursa genel anestezi düşünüyorum
Hepsi birbirinden farklı şahsen ama bu gebeliğim inanılmaz rahat geçiyor sanki karnımda bebek yok gibi o kadar rahatım
Bilmiyorum ya sımdıkı anneler ya cok çıt kırıldım yada bende bi tuhaflık var
Sezeryan sonrasıda cok zor geçmiyor hemen toparlanıyorum
Diğer sorunuzs gelince. Bende kist vardı gebe kalamıyordum. Soğan suyu içtim o ay sonu hemen gebe kaldım 2 gebeliğimde bu sekilde oldu. Ve kistte yok oldu Allaha sükür daha cıkmadı