Nil_ay Merhabalar🌸 A101 in aktivite masasını alan var mı acaba? Özellikleri neler, memnun kaldınız mı? Dışarıda en uygunu 100 tl
Kbraugur Nil_ay sabah eşim aldı ama akşama anca bakacağım güzel benziyodu fiyatına göre iyidir bence geçen jokerde bakmıştım 199 tl idi 🥴
Oaoa Nil_ay ben iki saat önce aldım 😂fiyatına göre gayet güzel 8,5 aylık oğlum geldiğinden beri bakınıyor oynuyor
Hirabebek Nil_ay facebookta anneler paylaşmış da pek memnun değiller ışıklı ve müzikli değilmiş pek bi olayı yokmuş yani
Nil_ay Simmom elo Hirabebek Duruelizz Oaoa Goktug4343 Kbraugur nurarslnn @elo arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim🙏🏽🥰 ama genel anlamda yorumlara bakarak almamaya karar verdim. Üzerindeki etkinliklerin çoğu tek olarak biz de var. Daha ayrıntlı bir şey daha faydalı olabilir gibi geldi bize. Teşekkürler tekrar❤️🌸
Duruelizz Merhaba bnde aldım gayet güzel biz begendik şuan oynayacak yaşta deil ama kalsın kenarda daha fazla para vermektense şuan alıp koymak mantıklı geldi bize
Goktug4343 Bnm oğlum 5,5 aylık değişik oynuyor sonuçda oyuncak iyi kötü bilmiyorlar. Dışardakiler gbi değil tabi çok detay yok ama iyi
elo Bmde sabah aldım oğlum 1 yaşını geçti valla baya ilgisini çekti sabahtan beri rhatim onu evirip çeviriyor 😁😁
Simmom Bizim a101 e 2 adet gelmiş zaten birini kardeşim almış gelmiş kızım 9. Ayında şuan ayakta durmaya başladığı için tutunup kalkıypr üzerindekileri keşfetmeye çalışıyor , ışık ve müzik yok tabii ki üzerinde bul tak geometrik şekiller var çıngırak tarzi birşey var gece gündüz ayrımı için açılıp kapanan güneş ve ay var saat var akrep yelkovanı dönen, renkli halkalar var dönen, üçlü dönen çarklar var bir de minik ayna var ... bence iş görür pahalısını almazdım çünkü bizim kıza ne pahalı oyuncaklar aldık dakikasında sıkılıp bıraktı yakında bundan da sıkılır o kadar oyuncağın içinde benim mutfak eşyalarımla kavunla karpuzla falan oynuyor 😄 boyu çok yüksek değil 1.5,2 karış falan bilginiz olsun...