incitanem3 ben 1 yaşında ayırmayı düşünüyordum ama depremden sonra çok tedirgin oldum, o yüzden beraber uyumaya devam ediyoruz. Ama ayırsaydım kamerasını gece de çalıştıracaktım, hareket ve seste telefonuma bildirim gönderiyor. Normalde de sesini duyuyorum odadan ama her ihtimale karşı kamerayı da düşündüm. Fikir olsun size de.