Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ilk zamanlar gece uykumuz iyiydi kalksa da emzirip yatıyordum şimdi ise emzirsem de geri uyumuyor 1 haftadır ne çekiyorum yaa 😓 gündüzde çok uyumaz çok hareketli bi bebek . Napmam lazom gece saat bası kalkıyor uyutamıyoruz geri her gece sabahta 7 de uyanır 🙄 ben ne zaman uyucsm 😭😭😭 papatya çayı içir diyen pldu uyku yapar mı ki niye böyle olduk gündüzde çok ağlayarak yatıyor o da azıcık