Emziriyorum sonra gazını çıkarmak için omuzuma aldığımda uyanıyor.Gazını çıkarmadan yatırsam 10 dk olmadan ağlayarak uyanıyor.ve asla uyumuyor.çok uykusu geliyor gözleri gidiyor tam uyuyacak gibi olurken tekrar bir anda gözlerini açıyor ve ağlamaya başlıyor.bugün tam 42 günlüğüz.gaz damlası da kullanıyorum düzenli bugün vereceğim sabah-öğle-akşam şeklinde.bu durumu yaşayan varmı nasıl çözüm buldunuz