Oğlumu camiler de açılan 4-6 yaş anasıfına yazdırmıştık… Daha doğrusu hamileyken kursun öğretmeni önümüze geçmişti illa bizim kursa yazdırın diye bi kaç kere aradılar yazdırın diye kırtasiye malzemeleri de bizden dediler böyle olunca yazdırdım baya da faydası olmuştu elif ba’yı öğrenmeye başlamıştı ben doğum yaptım götürmedim çünkü asla bensiz durmaz sonra oğlum hasta filan oldu derken götüremedim biraz uzun oldu şimdi olaya geliyorum sene başındaki öğretmenin tayini çıktı gitti yerine başka öğretmen geldi o da annemlerin kiracısı oldu anneme demiş ki kızının evi bizim kursa uzak (arabayla 5 dk yürüyerek 15 Dk) getirmesin yakın olan kursa götürsün bizim eve yürüme mesafesinde 5 -10 dk anasınıfı da var oraya götürsün demiş annemde demiş zaten biz yazdırmayacaktık öğretmen çok ısrar edince yazdırdık demiş öğretmen demiş ki demek ki o zamanlar öğrenci sayısı azdı kurs açılsın diye ısrar ettiler demek ki demiş… Benim anlamadığım ilk baş yazdırın diye ısrar ediyorlar şimdi de yollamasın diyorlar acaba diyorum başımdan bir öğrenci eksilse kâr mı diye düşünüyor ki çünkü sürekli çocuklar çok yoruyor çok yaramazlar deyip duruyormuş…