Bebeğim 2 ay 8 günlük geceleri hiç uyumuyor sürekli şiddetli bir şekilde ağlıyor yatmak istemiyor kucağa alınca ağlamaya devam ediyor sonra susuyor birakinca tekrar ağlıyor
Ağlama krizi geçiriyor morarıyor ve nefesi kesiliyor böyle bir sorunumuz yoktu uykumuz gayet güzeldi 1 haftadır bu sorunla baş başayız ne yapacağımızı şaşırdık 😪
Cevredekiler bay bay night damla kullanın diyor kullanıp memnun kalan varmı bu ayda kullanılır mı herhangi bir yan etkisi olur mu zararı olur mu bilmiyorum lütfen yardımcı olun😥🥺