Kızlar bebegimin vücudunda 1 ay önce sivilce gibi ve s şeklinde kızarıklık gördüm doktora götürdüm bana korkma soğuktan olmuş dedi krem verdi kullandım ama daha kötü oldu vücudu dun başka bi doktora götürdüm uyuz olmuş dedi geceleri kasintidan duramıyor yavrum ve bizede geçmiş hemen bizde dun doktora gittik losyon verdi ama sorun şu ki bebeğime hiç birsey vermedi doktor 😔 bebeklerde kendiliğinden gecer mis gercekten öyle mi ben napicam cok titiz bi insanım her gün yavrumuz yıkar losyonlarim üstü kirlenmesede değiştiririm nerden oldu bilmiyorum ama kafayı yemek üzereyim 😭😭😭😭