Bebeğim 44 günlük.
Doğduğundan bu yana sadece anne sütü verdim. Yetiyor demek ki mama takviyesi önermedi doktor.
Son bir kaç gündür sağ göğsümün üst tarafında bir acıma var. İlk önce sadece emerken başladı. Sonra emmediği zamanlarda ağrımaya başladı. Dün akşamdan bu yana ise sol göğsümü emerken de acıyor.
Sütten sertleşmesinden bahsetmiyorum.
Dokunduğum zaman acıyor ama dayanılmayacak gibi de değil.
Ateş, kusma, halsizlik vs belirti yok. Mastit olabilir mi?