Ben daha bıraktırmadım , tecrübem yok ama duyduğum bişeyi söylemek istiyorum belki faydası olur. Kozmikbakımblog diye bi sayfa var instagramda. Ay takvimine göre her ay bi liste hazırlayıp yayınlıyo bezi bırakmanın memeyi bırakmanın da bi takvimi var orda. Yani o tarih o saatlerde teklif ederseniz niyet edip o aralıkta başlarsanız sürecin daha kolay ilerleyeceğini söylüyor. Bende birkaç kişiden duyup bakmıştım . O tarihe göre deneyeceğim inşallah bu ay. Eğer inanıp yapmak isterseniz bakabilirsiniz . Ama yine bi tavsiyem eğer yakın zamanda denediniz reddettiyse aradan biraz zaman geçsin yani Nisan ayında bakın derim . Ayda 2 defa var bu tarih, her ay yeniliyor.